Záznam z konference IEA - elita místního internetu na 30minut.cz

Zdeněk Cendra, 19.06.2009, 00:01, 8,823 přečtení

Výsledky IEA nabídl Twitter.com/30mi­nut – prohlídněte si výherce ve všech katerogiích a přidejte si nás na Twitteru.

Pro zobrazení záznamu textového live přenosu klikněte na Watch now a projděte si celý den na konferenci – zjistite co stálo za pozornost.




Sponzorem přenosu je magazín 30minut.cz a SuperHosting.cz – poskytovatel administrace serverů a server housingu.

Program konference: Internet jako efektivní nástroj podnikání

Termín: 18. června 2009
9:00

Zahájení konference

Michal Kříž, prezident soutěže Internet Effectiveness A­wards



9:05–9:25
Zvyšování zisku díky UP-SELLINGU a CROSS-SELLINGU na internetu
Jak vést zákazníka ke koupi dražší a lepší služby, případně ke koupi více služeb najednou s cílem uzavřít ziskovější obchod? Držitel Grand Prix IEA 2007 ukáže tuto prodejní techniku na případové studii ČSA. Proč vítězná společnost aktuálně tolik investuje do rezervačních systémů, které up-selling umožňují? Co je nezbytné pro úspěšný up-selling?
Zdeněk Hoffmann, CEO, AARON GROUP
Držitel Grand Prix IEA 2007

9:25–9:45
Kam směřuje online prodej služeb? (Rozhovor s vítězi Grand Prix IEA 2007)
Investice do portálu Královna – letenky online učinila za několik let ze STUDENT AGENCY největšího online prodejce letenek v ČR s tržním podílem okolo 75 %. Řešení získalo nejvyšší ocenění Grand Prix IEA v roce 2007 a každoročně přichází s řadou inovací. V rozhovoru s Věrou Janičinovou ze společnosti STUDENT AGENCY a Zdeňkem Hoffmanem ze společnosti AARON GROUP (dodavatel řešení) se zeptáme, kam směřuje prodej služeb na internetu, jaké novinky a inovace Královna připravuje a jaký způsob podpory prodeje vítězové používají.
Hosté:
Věra Janičinová, STUDENT AGENCY
Zdeněk Hoffmann, AARON GROUP
Držitelé Grand Prix IEA 2007

9:45–10:05
Jak zvyšovat prodeje prostřednictvím webu
Je k něčemu web, který nezvyšuje prodeje? Ano, weby slouží k podpoře image, budování vztahů, komunikaci produktů. Ale v důsledku vždy vedou k růstu prodeje. A to prostřednictvím akvizice nebo up-sellu a cross-sellu. Kupní rozhodnutí můžeme udělat na webu, i v kamenném obchodě. Web je čím dál častěji nedílnou součástí kupního procesu, bez ohledu na to, kde se v procesu nachází. Jak tvořit web, provádět redesign nebo jeho aktualizace s cílem více prodávat dle držitele Grand Prix IEA 2005?
Ráma Rajnošek, senior account manager, AMI Praha
Držitel Grand Prix IEA 2005

10:05–10:25
V internetové džungli je třeba přežít, ne se jen zúčastnit!
I když jsou odborná média plná Facebooku, blogů, komunit a virálního marketingu, stále se nejvíce tvoří klasické webové stránky a nakupuje internetová reklama. Oproti tomu se masivně rozrůstají specializované agentury na výkonnostní marketing a Word of Mouth. Každý druhý programátor si říká specialista na SEO – optimalizaci pro vyhledávače. Seznam.cz to nazývá šedou ekonomikou. Přijde vám to složité? A bohužel je toho mnohem více. Jak obstát v internetové džungli? Jak zvolit, co skutečně funguje? Uvidíte případové studie a jednoduchý recept, jak zvolit ty správné nástroje na efektivní a rentabilní internetovou komunikaci z pohledu držitele několika cen IEA.
Tomáš Jindříšek, OgilvyInteractive
Několikanásobný vítěz IEA

10:25–10:45
Coffee break

10:45–11:15
Efektivní online komunikace v bankovnictví
Do zákulisí uzavírání hypoték online v Hypoteční bance a na marketing tuzemských bank se podíváme s vítězi IEA 2007 v kategorii bankovnictví a finance. Jaká je úspěšnost služby hypotéka online? Dodavatelé tohoto vítězného řešení dále ukáží na případových studiích další současné úspěšné online marketingové projekty bank v ČR.
Hosté:
Josef Drobílek, Hypoteční banka
Leoš Špachta, MEDIA FACTORY
Držitelé ceny IEA 2007 v kategorii Bankovnictví a finance

11:15–11:40
Když dochází peníze, nastupuje KREATIVITA
Kreativita podle KTDC (Kick, Touch, Contrast, Deal) není o grafice ani o šílených nápadech. V době, kdy se všem tenčí rozpočty musíme především zaujmout, vyvolat emoce, odlišit se a nakonec samozřejmě prodat. Na případových studiích celý proces přiblíží několikanásobný vítěz IEA a držitel Grand Prix IEA 2006.
Host: Robert Haas, SYMBIO

Několikanásobný vítěz IEA a držitel Grand Prix IEA 2006

11:40–12:00
ANALYTIKA: Jak měření napomáhá zlepšovat online business
Redefinice mediálního plánování v návaznosti na jednotlivé milníky v cestě zákazníka. Omezená použitelnost sociodemografických dat v tvorbě mediální strategie a nastaveni KPIs pro vyhodnoceni a skutečnou optimalizaci kampaně. Ukázky na případové studii z oblasti cestovního ruchu.
Martin Beneš, Neo@Ogilvy

12:00–13:00
Oběd

13:00–13:25
FACEBOOK marketing: Jak efektivně inzerovat v komunitních a sociální sítích?
Jak co nejlépe a nejúčinněji inzerovat na sociálních a komunitních sítích? Své zkušenosti, jak využít populární sociální sítě ke komunikačním kampaním ukáží prostřednictvím případových studií držitelé několika cen IEA. Jaké jsou jejich tipy na úspěšnou komunikaci značek v sociálních sítích? Jaký koncept a způsob komunikace v sociálních sítích použít?
Dan Kafka, První multimediální
Několikanásobný vítěz IEA v kategoriích Auto-moto, B2B a dalších

13:25–13:45
Neplýtvejte silami na vytvoření komunity
„Jak vytvořím silnou komunitu?“ už není ta správná otázka, kterou by se měli marketéři zabývat. Dnes se musíme ptát: „Jak pro své stránky získám komunitu již existující?“ Případé studie vám ukáže vítěz cen IEA 2007 v kategoriích Zábava a Inovace.
Tomáš Kubina, FG Forrest
Několikanásobný vítěz IEA v kategoriích Telekomunikace, Zábava, Inovace a dalších

13:45–14:05
Web agentura 2.0
Co stojí za efektivními řešeními? Na první pohled jednoznačná odpověď – kvalitní technologie, již dnes neplatí. Jsou nástrojem, který dobře ovládá řada firem a agentur, ale nástroj samotný nestačí. Daleko důležitější je pochopit procesy a business zákazníka a na tomto základě teprve použít vhodný nástroj. Jedním z příkladů může být fenomén poslední doby – sociální sítě. Produktovou stránku na facebooku si vytvoří každý za pár minut. Profesionální, produktovou stránku, která bude svému majiteli skutečně něco přinášet už je výrazně těžší a není to jenom otázka ovládnutí technologií. Tento přístup ukáže na případových studiích host konference.
Jiří Štěpán, Et netera

14:05–14:30
Panelová diskuse:
Úspěšnost různých druhů internetového marketingu
Přidej článek do své sociální sítě:
  • Facebook
  • TwitThis

Zaujal vás rozhovor? Přidejte si RSS 30minut.cz do své čtečky.

Tři komentáře

Marie Grafová

18.06.2009

Paralelně běží postřehy na http://twitter.com/30minut.

Josef Drobílek

19.06.2009

tak se mi zdá, že komentujete jinou prezentaci než kterou jsem tam představil … :(
téměř všechna čísla a komenty jsou vytrženy z kontextu …

Px1

19.06.2009

je nekde video zaznam?

Vložte svůj komentář